In één keer goed....

Kopen gaat om gunnen en vertrouwen en deze week heeft mijn vertrouwen een kleine deuk opgelopen.

 

Het begon allemaal met mijn aankoop van een band voor mijn Fitbit Charge 2. Zoals velen heb ik een aantal favoriete webwinkels waar ik mijn aankopen doen. Ook Bol.com hoort in dit rijtje en daar vond ik dan ook de benodigde band. Deze zou worden geleverd door een andere partij wat wat mij betreft geen probleem zou zijn. De prijs was er ook naar en ik ging er vanuit dat Bol.com goede afspraken heeft gemaakt met deze onderaannemers.

 

Ik was teleurgesteld dat ik na een paar dagen de band kreeg in een verkeerde uitvoering. Ipv Fitbit was deze bestemd voor een Apple Watch. Na enig zoeken kwam ik in contact met de 'onderaannemer' en beloofde mij een juiste uitvoering gratis toe te zend. Keurige service! 

 

Helaas bleek ook de tweede uitvoering niet te voldoen aan de beschrijving wat nogal voor wat teleurstelling maar vooral irritatie bij mij zorgde. Waar je in een fysieke winkel een afspraak kan maken met een handdruk moet je het op een website hebben van het merkvertrouwen. Helaas heeft dat bij mij een deukje op gelopen wat aangeeft dat in één keer goed, erg belangrijk is in deze handel. Wat mij betreft heb ik een andere webshop gevonden voor deze band. Nu maar afwachten of zij wel in één keer goed leveren.

Reactie schrijven

Commentaren: 0